partytiiime

Ikväll blir det en ruskig fest. Asså riktigt läskig! 
Zombiefest på Intiman ska bjuda på en zombieföreställning. och sedan fest all night long =) Som jag har längtat till den ^^ Det var nog det som höll mig vid livet under tentaveckan ;)
 
Biljetterna kostar 600 kr/pers men det är sååå värt det
 
Man måste vara utklädd till zombie för att släppas in. Jag funderar på att vara en svart brudzombie. Alltså svart klänning och brudslöja inte svart i huden för då syns inte allt blod jag ska dränka mig i ;) Men jag kanske ändrar mig i sista sekund och bara klär ut mig till en vanlig levande död. Bilderna kommer jag att lägga ut vilket som ^^
 
 
Kramkram

Kommentarer
Postat av: ROCKYOURHAIR- En alternativ hårblogg

FYFAN va kul!
det hade jag också velat gå på ju D:

2012-10-07 @ 18:15:27
URL: http://www.rockyourhair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0