Känna pressen

Det blev ett VG på förra tentan =) Ett stort glädjande VG ^^
När jag i måndags fick betyget tänkte jag med ens att det var visst värt varje vaken natt och allt pluggaande och slit. För det är det om man når sitt målbetyg och inget kan göra mig gladare än att få det högsta betyget i betygskalan. Nej, vi har inte MVG. Och tro mig så var förra tentan riktigt svåt! Den hamnade på 25 sidor. Alltså 25 datorskrivna sidor 'o' Det borde vara kriminaliserat att lärare gör så svåra tentor som kräver så långa krav. Å andra sidan gillar jag att skriva så det var kanske därför jag hamnade på så många sidor. Det trots att det fanns sidbegränsning för varje uppgift. Men jag skrev max-antalet på alla ^___^
Bilden har ingen koppling till inlägget men jag tyckte den var riktigt rolig. Ska prova att göra alla senare ;)
 
Men den här veckan har jag haft en ny hemtenta. Den ska lämnas in på fredag senast 12.00. Den är lättare och kortare. Men jag har kört fast! Sista frågan har ingen som helst lust att göra och till näst sista ska man ha läst en bok på över 200 sidor och jag har inte ens börjat med den :(
 
Jag har en och en halvdag kvar och massor kvar att läsa/skriva. Och jag känner mig så dum för om jag klarade vg på en svår tenta borde jag väl klara det på en inte så svår tenta också, ellerhur? Så jag skulle känna mig så dum om jag inte får vg på den också :(
 
OCH JAG HITTAR INGEN JÄVLA RELEVANT TEORI TILL FRÅGA 3!!!
 
 
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag hoppas det gick bra för dig på tentan. Men du ska försöka att inte tänka så där, för att tänka i de banorna är farligt. Då får försöka se varje tenta enskilt. Strunt samma vad du fick på förra. Det är vad du gör på den aktuella som spelar roll. Och så länge du gör ditt bästa kan ingen kräva något annat av dig. :-)

Svar: Jo det är sant
Darknessangel

2012-11-02 @ 16:30:05
URL: http://www.jessicaberggrenturban.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0