Drömsemestern ^^

Imorgon är min sista dag på universitetet (den terminen alltså) och dagen efter, lördagen, ska jag iväg till min söta och mysiga stuga i ljungby =)

Att jag åker dit och kommer vara där en vecka själv är för att jag behöver ta en paus från allt och alla här. Finns det ett bättre sätt då än att packa sin väska och dra iväg? Nix! Andra anledningen som gör att jag vill vara ensam är för att jag ska kunna koppla av och börja skriva projektet jag har haft i huvudet ett tag. Så det enda jag kommer att göra är att slappa, sova, njuta av naturen och skriva ^__^ Om mitt mobila internet funka kommer det bli något blogg inlägg också :)

Under tiden jag är borta tar min bror över min lägenhet :>



Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Det låter mysigt med en veckas semester från allt och alla. Du förtjänar det! :-) Hoppas att du får det bra! När du kommer hem igen (om du inte ser det under din vistelse i Ljungby), kommer du ha mejl att läsa från mig. :-)

2012-05-31 @ 20:27:21
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0