Gillar min post

Igår fick jag två trevliga paket i min postlåda. Den var serviceförvaltningens personaltidning Esset. Jag får den eftersom jag jobbar där. Det numret innehåller en läsvärd krönika ^^ I bilden nedan ser ni varför ;)


Strunt i den fula bilden på mig och fokusera på att det är jag som är skribenten ;)

Det andra trevliga var ett paket från Adlibris som innehöll två böcker som jag har beställt. Den ena kom som ett erbjudande via KPA pension (jag är medlem där) där man kunde välja mella några böcker. Jag valde Alfahannen och fick den för 0 kr. den andra boken "Blå blixt" är en poesibok som jag beställde för 99 kr




Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad kul. :-D Grattis! Är väldigt nyfiken på att få läsa krönikan. :-) Och så är böcker alltid kul. ^^ Fast jag försöker att inte köpa fler nu. Har tillräckligt med olästa hemma. Dessutom har jag skaffat bibliotekskort på Stadsbiblioteket här i Köping (ett litet gulligt bibliotek förresten! Nästan för litet för att vara ett stadsbibliotek ... Är ju van vid större). :-P

2012-06-23 @ 11:46:24
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: madde-highheelslady

hej hej, jag ville bara komma in o säga att jag har min första goodiebag tävling som startar den 20:e juni, om du vill vara med o tävla så kom in hos mej :)



http://highheelslady.bloggplatsen.se/2012/06/20/8118365-goodiebag-tavling/

2012-06-23 @ 11:58:13
URL: http://highheelslady.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0