Visst blir man glad...

när man kommer till jobbet och får en chockladbar med triss av sin kollega bara för att det är ens sista arbetsdag :')

Tack söta Carin =)

Nej jag jobbar kvar där, men idag är min sista dag för den perioden. Det kommer nog inte dröja längre än en månad innan de ringer mig så jag kommer in igen =)

PÅ söndag väntar en resa upp till köping. Ska hälsa på bästa Jessie och Thomas ^^ Ska vara där till onsdag och då ska vi ha såååå kuuuul. Det var flera månader sedan jag träffade henne och saknaden är enom :'(

Jag ska skriva några tidsinställda inlägg så bloggen håller sig uppdaterad. När jag är tillbaka får jag blogga om hur resan varit :)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad snällt av henne. :-)



Och jag längtar tills du kommer upp! :-D Skulle ha mejlat dig i dag, men jag tror att jag väntar så kan vi prata när du är här istället. ;-)

2012-08-03 @ 20:07:53
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0