Där försvann min lediga dag!

Jag har jobbat och pluggat hela veckan så jag har väntat på fredagen länge. Jag skulle ta det lugnt, se en bra film och äta lite gott. Men nej! Gudarna hade andra planer till lilla mig.

Jag vaknade imorse av smärtor i magen och jag trodde att det var den vanliga mensvärken. Men nej! Jag kunde knapps resa mig ifrån sängen, hela rummet snurrade runt,  kallsvettades och nästan grät av smärtan (jag fälde en tår kanske) Efter bara någon minut blev det värre och värre och jag kände mig svimfärdig. Det var en smärta som jag aldrig haft innan. Om jag inte hade känt mig själv skulle jag trott att jag var gravid och skulle få missfall 'o'

Eftersom jag var helt ensam hemma ringde jag efter ambulans och de hörde hur jag lät så de skickade en bil med en gång. Jag kördes till kvälls- och helgmottagningen (det skulle gå snabbare där sa de, men jag fick ändå vänta på läkare i minst två timmar) Efter blod- och urinprover visade det sig att jag har urinvägsinfektion :( Det är därför jag har haft ont i sidan bak mot ryggen där njuren sitter =/ Har haft det från och till ett tag, och skulle jag inte mått så dåligt idag så skulle jag inte gått och undersökt det :/ Jag borde kanske lyssna på min kropp lite mer (?)


Perfekt symboliserat hur det känns i magen

Halva dagen förvann och nu kan jag inte göra annat än att ligga i sängen och plågas av smärtan :'(


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad hemskt. :-( Tänk att UVI kan vara så gräsligt. :-s Jag har haft det vid ett par tillfällen, men det var lindrigt. Hoppas att du blir frisk snart. <3 Krya på dig.

2012-04-06 @ 20:30:33
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0