Ny lägenhet

Nu har jag varit och skrivit kontraktet med MKB där jag ska flytta till min nya studentlägenhet :)
Flytten komer äga rum den 1:a december. Flytta lagom bra till julen ;) Det blir mycket att tänka på i samband med flytten. Men den här veckan vill jag fokusera på tentan bara som jag skriver om två dagar. Det är vår andra tenta den terminen, och sista också. Efter den ska vi börja skriva paper (mindre uppsats) så jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Vilket är värst; en tenta som är över på några timmar, eller ett paper som man skriver på flera dagar?

Jag är hur som helst glad att jag ska flytta från min nuvarande lägenhet. Jag har bara blivit så trött på den. har ändå bott här i två år så det är kanske inte så konstigt (?)


Kommer kanske sakna dig lgh 2 ändå :'(

Tredje lägenheten på tre år :)


Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0