Nu är det över...

... ja tills nästa gång i alla fall. Jag snackar naturligtvis om tentan som jag skrev idag. KOm hem och la fingrarna i varmt bad. de behöver nog masseras också ;P Så mycket som jag skrev. Tappade räkningen efter några sidor. Vet inte om det är bra att ha skrivit så mycket men de ville ha så detaljerade svar som möjligt så... Annars känns det sädär om jag ska vara ärlig :(



Men idag ska jag inte tänka på något plugg nej! Idag ska det tenta-festas ;) Förfest hos syrran, sedan middag på någon restaurang eller krog. Efter det dra vidare till nåt trevligt ställe och för att dränka mina sorger i alkohol.

OBS! jag super endast efter misslyckade tentor!

Sedan blir det att bege sig hem och vilaaa hela löerdagen. Det behöver jag verkligen efter fyra tuffa veckor. Nästa vecka är en spännande och full vecka ;)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: a'p h o t o g r a p h y

Snart är et idol final och jag undrar vem tycker du ska vinna och vem åker ut i kväll?

2011-11-25 @ 16:59:22
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0