NaNoWriMo



National Novel Writing Month

Den går ut på att skriva en novell/bok på 50 000 ord under en månad. November är månaden. Det är ingen tävling utan något som man gör för sin egen skull. Man kan få pepp och uppmuntran från andra medlemmar och kanske bestämma träff med deltagare från samma stad :)

Spännande utmaning men nu har jag missat fyra dagar från månaden. Jag har massor med skolarbete och två tentor att plugga till. Är det verkligen smart att delta det året? Nää... men det gör jag nog också. Vi har konstaterat innan att jag är inte så smaret ;)

Här är länken till den som vill utmana sig själv i november

http://www.nanowrimo.org/en/dashboard


Kommentarer
Postat av: Jessie

Nej gud vad sugen jag blev på det! Men jag har inte tid till det :-s Vad du är elak som frestar mig på det här sättet! Nej, nu ska jag ta och sura över att jag inte kommer kunna vara med. snyft

2011-11-04 @ 15:26:33
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0