Nordman :'(

Jag blev så ledsen när jag för ca ett par månader sedan fick veta att Nordman har splittrats, igen! Detta pga Håkan Hemlins personliga situation. Jag blev helt förkrossad eftersom jag älskar det bandet. De har en så härlig och unik musikstil. Det är en blandning av rock och folkmusik.

Håkan Hemlin är sångaren i bandet. Jag avgudar hans röst. Den är varm och grov. Den är helt gudomlig och jag älska det sorgsna som finns i den. Melodierna är så härliga och låttexterna är underbara. De tar en till en helt annan värld, eller låter de en sjunka djupare in i sin egen värld.
Kortfattat: de är grymma!

Jag förstår inte varför Håkan gör så mot sig själv :( Hans beteende drabbar inte endst honom utan även de andra bandmedlemmarna. Han har så mycket att förlora, och då menar jag inte bara fansen utan även den fantastiska rösten och karaktären han besitter. Kanske viktigast av allt är ändå att förlora sig själv och de vänner han har.
Droger kan aldrig ersätta dessa!

Han borde lyssna på sina egna ord. En låt från Nordman till Nordman



Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0