Otrevlig rasist-överraskning

"Hejsan. Intressant inlägg. Men här är lite verklighet för dig. Om du hoppar in i ett getingbo och står där förundrad varför getingarna attackerar dig. Du kanske till och med tänker, varför kan vi inte vara vänner...? Getingarna har inte bett dig hälsa på. Och du ber getingarna tolererea dina regler och seder. Glöm det. Muslimer har ingen buisness att vara i skandinavien. Och getingarna blir bara argare och argare. Det kan ändras den dag då de kristna får bygga en kyrka i ett muslimskt land men... det kommer väl inte hända."

"Sluta dröm och åk hem."
Ja jag hade dessa två meddelanden i min inkorg på facebook 'o'
De kommer från en person som jag inte alls känner (eller borde jag kanske säga en idiot som jag inte känner?) Jag har aldrig haft kontakt med honom tidigare. Vad är det han tror att han kan åstadkomma med detta? Tror han att han genom att skicka några tomma ord kan skrämma mig och få mig lämna landet? Tror han att någon överhuvudtaget tar honom på allvar?! Jag har lust att hänga ut honom på FB och här på bloggen men man måste vara försiktig med sånt så att man inte kommer i kläm med lagen ;)

Jag var inte så snäll i mitt svar till honom^^
Jag är fan mer svensk än idioten ;)



Kramkram



Kommentarer
Postat av: Jessie

Hmm ... Han borde fan i mig ta och lära sig skriva ordentlig svenska. Den är ju för fan urusel! Han har inte ens gått svenska 2 ... Ta inte åt dig av idioten. Och du är ju förresten inte muslim, så då bör du inte räknas in i hans idiotiska inlägg? ;-D Usch, nu blev jag förbannad. Vad heter han? Jag ska ha ihjäl fanskapet! Ingen skriver så och allra minst till min bästa vän! Ska kanske skicka Buzan så kan hon spy på honom ..? Grrrr!



Vad var det för något som du skrev förresten?

2011-05-10 @ 15:13:43
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0