Möblerat om i bloggen

När jag började blogga ville jag inte bli för personlig i mina inlägg. Detta är svårt eftersom sådant som gör man upprörd, glad, ledsen osv säger en hel del om en person. Samma sak vad man har för intressen film- och musiksmak.
När jag såg för ett tag sedan att fler hade börjat med 30 dagars utmaningen tyckte jag att det var en kul idé och därför började jag med. MEN för några ddagar sedan fick någon mig att öppna ögonen; jag har blivit för personlig i min blogg 'o' den personen menade inte det på ett dåligt sätt men jag har gjort det jag har försökt undvika :(
Av den anledningen har jag tagit bort flera gamla inlägg plus att jag tagit bort hela 30 dagars kategorin. Det blir nog bäst så :)

I framtiden ska jag försöka skriva om intressantare saker än mig själv.
Kategorierna jag har idag är:

-Musik: kommer tipsa om sånt jag gillar
-Mat: kommer skriva om mina egna matexperiment
-Skrivande: mina egna dikter och noveller
-Upprörande: saker i samhället och frågor som gör en människa upprörd
-Livet från min sida: viktiga (och ibland mindre viktiga) saker som jag är med om
-Tattoo: om mina tatueringar och kroppskonst i stort


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag tycker inte att det är fel att vara personlig i sin blogg, eller var man nu väljer att skriva av sig. Det är din blogg och du väljer självklart själv vad du vill skriva om. Men om du inte själv trivs med att ha alltför personliga inlägg om dig själv, ska du givetvis inte ha alltför personliga inlägg. Dock är det ju bara om du själv vill ha det så. Det viktigaste är att du trivs med dig själv och kan stå för det du skriver.

2011-05-02 @ 08:02:22
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0