Längtan :')

Idag har jag fullt upp! Igår ringde de mig från jobbet och ville att jag skulle jobba på fredag (idag alltså) och det rubbade alla mina planer. Jag fick planera om och det blev att jag tvättade bilen igår istället för idag. Idag ska jag jobba till ett och efter det ska jag hem, duscha och fixa mig, packa, diska det jag har kvar från igår, åka till mami, gå på utspark, köra till oxie och vara på studentfest, köra hem och sova -_-

Den som tar studenten är min brors flickvän. Grattis Sofia =)
Bilder kommer senare ;)

Varför måste jag packa då? Jo för att jag ska åka till bästa kompisen imorgon ^____^
Jag längtar verkligen. Det har jag gjort hela våren. Vi har inte träffats på evigheter :( Sist var det i (tror jag) januari så ja för mig känns det som en evighet. Vi kommer ha såååå kul. Det är bara så skönt att vara med henne. Vi Behöver inte göra särskilt mycket för att ha roligt när vi träffas. Det räcker att vi är vi ;) Dessutom får jag chansen att lära känna hennes blivande man lite bättre. Vi har inte kunnat umgås mycket och det tycker jag är synd. Jag vill lära känna personen hon kommer tillbringa resten av livet med, plus att han är så söt ;) Det kommer bli en kanonvecka med andra ord =D

Jag kommer ha datorn med mig upp till Åkers styckebruk, där de bor, och då kommer jag (kanske) uppdatera med bilder från vägen under resan ^^ Får se om jag orkar när jag tar paus från körandet.


Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0