Ett inlägg från Åkers styckebruk

Har varit hos bästa kompisen sedan igår, söndagen. jag skulle egentligen hit redan på lördag men det blev strul på vägen och vi kom till Västerås rätt sent. jag körde nästan hela dagen och därför orkade jag inte köra vidare efter att ha släppt av mamma och brorsan :( Men nu är jag här och det är det viktigaste.

Idag har vi tagit en runda i "samhället" och naturen är underbar här. Att bo på landet är inte så dumt. Man slipper höra trafiken hela tiden ;) Bilder kommer när jag kommer hem. Så dum som jag är så har jag glömt kameran hemma i Malmö och kortläsaren till mobilen också -_- Bilderna får vänta tills jag kommer hem.

PS. för den som undrar så tillhör Åker Strängnäs kommun :)


Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0