Besvikelse

Det är otroligt hur vissa människor alltid lyckas göra ndra besvikna. Hur mycket de än anstränger sig så gör de andra besvikna ändå. Sviker de inte andra så sviker de sig själva istället. Vilket är värst egentligen? Att svika andra eller sig själv?

Vad gör man när man har svikit någon? Spelar det någon roll hur ledsen man är eller hur många gånger man säger förlåt? Det gör så ont den man sårat reagerar lugnt och sansat... nästan likgiltigt... man får nästan ingen reaktion alls förutom en besviken min som skär så djupt, och man står där helt stum som en jävla idiot för att man har gjort bort sig. Det är lättare om den andra personen visar ilska, skäller och visar oförståelse. Då kan man man skälla tillbaka. Då behöver man inte ha dåligt samvete och inte känna så tung skuld.


Hur fan ska jag ställa alllting till rätta?


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Saris - foto&liv

cheka in min blogg! :)

2011-06-27 @ 23:02:41
URL: http://sarisfoto.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vad har hänt? :-o Finns det något som jag kan göra?

2011-06-28 @ 08:41:06
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0