Pojkvän??

Inatt hade jag en riktigt märklig dröm. Jag drömde att jag hade pojkvän 'o'
Det var ingen som jag känner eller har sett förut men jag minns exakt hur han såg ut =D
Han var sååå söööt!


Det var en sommardag och han satt på en bänk tillsammans med två killkompisar. Minns inte hur kompisarna såg ut. Sen gick jag och mina systrar fram till dem och började prata. De visste inte att jag och han var ihop men det visste jag. Han log sådär diskret men samtidigt så... ja, jag vet inte. Det fick mig att känna nåt och även nu så ler jag när jag tänker på det. Det spred liksom värme och glädje i mig och i drömmen så tänkte jag på dagen inna när han log sådär charmigt :$

jag har varit helt inställd på att inte skaffa pojkvän eftersom jag tycker att det är för tramsigt med förhållanden. Men... har jag inte levt i celibat tillräckligt länge? Har jan inte missat alldeles för många chanser och skjutit ifrån mig för många bra killar?
Jag vill bli förälskad!
Känna så som i drömmen och veta att det är verkligt.
Komma hem till nån mer än mina fiskar, nån som har saknat mig :)
det är väl gulligt

Vet inte om en dröm kommer kunna ändra min inställning till kärlek och förhållanden
eller om den fina känslan kommer sluta existera tillsammans med dagens slut

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Darksess

Jag hade också en dröm i natt där jag var förälskad :)



Snällla hjälp mig att uppnå min dröm om att resa till New York. Rösta på min blogg(Darksess):

http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=578925407



Om du väljer att skriva om det på din blogg kommer du länkas på min blogg när tävlingen är avslutad. Kontakta mig så att jag vet att du skrivit om det sådana fall.

2011-01-26 @ 14:47:17
URL: http://www.darksess.com
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-01-26 @ 16:10:17
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Jessie

Förhållanden är inte tramsigt. ;-D Jag tror att om du verkligen blir intresserad av någon, verkligen förälskad, så kommer du nog inte att skjuta honom ifrån dig. Men det handlar om att du verkligen ska hitta rätt person och för att göra det får du nog vara lite öppen för möjligheten.



Det är härligt att komma hem till någon och att vara med någon som man tycker om och som tycker om en. Mitt råd är att du ska öppna dig för möjligheten att bli kär. Inte att du ska rusa omkring och tvinga fram ett förhållande som syrran gjorde, men att du helt enkelt inte låser dig för att du tycker att förhållanden är tramsiga.



Du är värd någon underbar <3 Fast min älskling får du inte ;-D



Kram

2011-01-27 @ 08:37:26
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0