WBW



Darkness Angel förlorade mot Lethal Lea :(
Ville verkligen komma till semifinal och visa vad jag gick för
Men måste ändå erkänna att i början ångrade jag att jag hade anmält mig och tyckte det var läskigt =/
Lethal Lea fick två poäng mer än mig
jag är ändå stolt över mitt bidrag, och jag fick rätt bra respons från röstande.

Bara några exempel:
"Hanan höll sig till ett rekord och beskrev ju sömnlöshetens fasor väldigt bra och på ett trovärdigt sätt."

"Gillade båda egentligen lika mycket. Men jag tyckte att Hanans kände mera som en helhet, som en händelse i tiden under en vecka. Trovärdig, och närapå riktig världsrekord också säkert. Skulle kunna vara en scen ur en film i stil med "Short cuts"

Min favorit kommentar är Pers (per var min motståndare i åttondelsfinal)

"Socialrealism mot fniss, och snusk blev det som till exempel att sova i sina egna spyor. inblick i ett förhållande på gränsen till ett nervöst sammanbrott: "jag måste alltid ha något i tankarna för att inte bli tokig" till ett liv i montepyton-style: "baka sockerkaka" där allt är förbjudet är farligt nära "this is a dead parrot". Hemmavid-temat tog verkligen de tävlande till en vid tolkning av ämnet. Och ingen av de är speciellt hemma, snarare tokiga. dskönt tokiga. skönt lika tokiga. därför får det bli en fråga om skönaste repliken och en är "Just i detta nu håller jag på att sätta världsrekord i totalt hjärnstillestånd" som en skön parafras på temat, en annan levererade Hanan med (återigen) "jag måste alltid ha något i tankarna för att inte bli tokig"


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Jag hade gärna mött dig i semi Darkangel, men nu blev det inte så. Kul WB i alla fall.

2011-03-01 @ 20:33:59
URL: http://www.ivarhamarsman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0