Länge sen =/

Jag har inte skrivit på ett tag eftersom jag har inte riktigt mått så bra. Bli av med jobbet, fortfarande inget besked från scn, krångel med arbetsförmedlingen och A-kassa (de suger!) pms, migrän och sånt :(

Når positivt iaf är att jag har köpt en biiil =) En egen bil!
Här kommer lite bilder på min lille Sanshero ^__^




Det är visst inte så smart att köpa en bil nu när jag inte har nån inkomst alls =/
Men jag har inte lagt ner en fömögenhet på körkortet, plus all tid och ångest, för att sedan bara använda det som ett leg. Jag vill använda körkortet till att köra bil och gillar verkligén att köra. Jag får ha den några månader och klarar jag inte av ekonomin så finns det alltid blocket ^_*

Kramkram


Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

ååååååhh tacktacktacktack! :)

2011-02-06 @ 15:20:33
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vad synd om dig :-( Hoppas att allt löser sig med CSN och så! Du glömmer väl inte bort att du inte får ta lån från CSN om du får ersättning från Arbetsförmedlingen? Det är skit, men dessvärre den trista sanningen :-( men jag hoppas i alla fall att du börjar må bättre <3 Du vet att du alltid kan höra av dig.



Kram

2011-02-07 @ 07:11:44
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0