Födelsedag

Då blev det Mirrors 2 och jättego' kycklingpizza med bästa Diddi som spökade min blogg när jag var upptagen med att öppna presenterna :P

Jag hade inte planerat att fira så jag var hemmma hela dagen. sedan ringer stora systern och undrar om jag var hemma eftersom hon vill lämna en sak till mig.
Runt sjutiden ringer det på min dörr. Jag tänker visst det är hon och går för tt öppna i min pjyamas, okammat hår, barfota. Jag öppnar och där står mamma, Diana, Ivan, Hilin, Mats, Akram, Sofia och Spiky med en tårta och sjunger "vi gratulerar vi gratulerar..."
Blev jag överraskad? Ja det blev jag
Blev jag glad?  tårta, vin och presenter klart jag blev glad. Men mest glad var jag för att de tog sig tid att fira mig <3

Justdet... jag fyller 23 år 'o' om ett par minuter är min födelsedag slut

Tack alla som har grattat på facebook, mejl, ringt, skickat sms eller kort(jessie<3)
Ni har gjort min dag <3


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad trevligt att de firade dig trots allt :-D Tyckte så synd om dig när du sade att du bara pluggade. Vilken trevlig kväll det verkade bli :-) Vi får fira lite vi också på fredag ;-D Då kommer jag och terroriserar dig! Mohahah. <3

2011-02-23 @ 08:39:56
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0