Fritt fall

Jag faller ner. Jag faller och faller och det finns ingen som tar emot mig. Där finns det inget som tar emot mig. Så jag fortsätter att falla.

Kroppen blir tung och jag känner hur livet dras ur mig. Luften tar slut. Fjärilarna i magen förvandlas till kraftsugande små monster. Små varelser kryper hysteriskt inuti mina fingrar och vill ut. De kryper vidare till armarna. Snart till hela min kropp. Jag måste kapa av utflödet. Måste skapa hinder i deras väg.

Jag faller forfarande. Jag gör vad jag måste och blundar länge. Jag faller och faller och sedan träffas av något hårt.
Verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du vet verkligen hur man skapar dramatik i kort textstycke. Hoppas att allt är bra med dig? Blev orolig nu när jag läste ditt inlägg. :-s

2011-12-28 @ 18:34:18
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: EMELIE LILJEBERG

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med dig?

Kram

2011-12-30 @ 08:54:20
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0