Smaska

Jag blir så arg när någon smaskar. Speciellt när det är en fullt vuxen person. Borde den inte ha lärt sig att äta ordentligt. Med stängd mun alltså!

Jag lider varje dag när vi har lunch på jobbet. Jag har den oturen att jag har lunch med den värsta smaskaren i hela världen. Jag Varje gång vill jag ta tallriken och slänga på hennes ansikte. Men så får man inte bete sig på en arbetsplats :/ Nu har jag börjat hoppa över lunchen för att slippa det hemska oljudet.

Kan hon inte bara äta som normala människor gör?
Jag blir bara sååååå IRRITERAD!


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag hatar också när vuxna människor smaskar. :-s Det kryper i kroppen när man hör ljudet och precis som du blir man bara så vansinnig! Tråkigt att du hoppar över lunchen. :-s Det är viktigt att äta. Kanske kan du äta ute istället när det är bra väder? Alltså, inte gå på restaurang varje dag, men bara sitta på någon bänk någonstans eller något.

2011-08-04 @ 08:03:34
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0