Glada nyheter :)


Detta är inte omslaget som boken kommer ha. Det var ett av mina bidrag bara ;)

Läste precis på facebook och forumet på kapitel1 att tryckningen av VILDSINT Skymningslandet kommer vara klart på tisdag nästa vecka, alltså 30/8. Seadn är det bara att skicka ut till dem som har beställt.

För de som inte undrar så är VILDSINT en novellsamling av flera fantastiska författare (bl.a. jag^^)
Jag kan inte vänta tills jag får mina exemplar. Några kommer jag ge bort till speciella personer och några kommer jag att sälja. Den som är intresserad kan skriva några rader här så skickar jag en bok (när jag har fått dem såklart) KOmmer bli spännande att få se den färdiga boken :)


Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Gud vad spännande :-D Grattis än en gång ^^

2011-08-26 @ 18:49:58
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: JRL

Underbart att den äntligen är på gång :) Har också skrivit ett blogginlägg om det, som dyker upp på tisdag.

2011-08-27 @ 02:18:13
URL: http://johanlindback.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0