NEEEEEEEEEEJ

VS



Jag blev besviken igår när jag skulle titta på mit favoritprogram och istället för halv åtta hos mig visade de fyra bröllop. Jag gillar verkligen halv åtta och vill att de ska fortsätta med den istället. Det jag gillar mest mest med programmet är kommentatorn, han är så rooolig =D Det andra roliga är att det är helt vanliga människor som lagar maten. Inga kändiskockar osv.

Jag får nog ge fyra bröllop en chans trots att man får ångest eftersom alla hittar den rätte och gifter sig förutom en själv 0.o

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du kommer också att hitta den rätte till slut :-) Såg du förresten avsnittet av "Halv åtta hos mig" där Mora Vandrarhems ena ägare var med? :-D

2011-04-26 @ 18:27:14
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/
Postat av: sloarez - passion for fashion

Hej! Tittade in på din blogg och ville bara säga att den var super fin och rolig att läsa! Kram Maria :)

2011-04-26 @ 19:24:07
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0