Vågar jag?

Idag fick det här mejlet på jobbet:

 

Jag är projektsekreterare för projektet Unga i Fokus som jobbar för att öka ungas inflytande i förvaltningarna.

Vi har fått möjlighet att delta på Malmö stads ledarskapsdag, en stor träff där alla chefer inom staden träffas för att bland annat sätta Malmö stads nya värdegrund.

Vi vill gärna passa på att lyfta fram unga medarbetares röster i samband med att värdgrunden sätts. Vi ska därför samla en referensgrupp av unga medarbetare (varav 5 från SEF Unga, några Demokratiambassadörer och några från Unga i Fokus). Gruppen kommer få se på ett antal filmer (samma filmer som cheferna sett) och diskutera vad Malmö stad står för utifrån det. Detta kommer filmas och sedan visas upp på ledarskapsdagen. Vi anordnar detta i samarbete med projektet Engagemang för Malmö.

 

Det skulle vara jättekul om du kunde/ville vara med som en av representanterna från SEF Unga!


Jag har svarat att jag ställer upp men vet inte riktigt om jag vågar.
Det är bra tillfälle att göra sin röst hörd som ung.
Hoppas jag inte fegar ur o.0

Kramkram

 


Kommentarer
Postat av: Johanna >Musik och vardag<

Allt bra med dig ? (:

2010-08-30 @ 15:23:12
URL: http://joojy.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Skitfin bloggdesign! :)

2010-08-31 @ 10:49:44
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Jessie

Klart att du inte ska fega ur! Det är bara att ta dig dit och köra på. Du gillar att göra din röst hörd och är dessutom bra på det! Det kommer att gå hur bra som helst :-)

2010-08-31 @ 14:37:19
URL: http://dreamingtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0