Några ord på vägen...

Nu har min älskling blivit tretton :O En underbar och omtänksam ung tjej. Men jag måste erkänna att det har gått för fort. Min kära syster... jag vill säga några saker till dig:

-Du är och kommer alltid vara älskad, kom ihåg det

-Glöm aldrig vem du är och försök inte vara nån annan för du är perfekt så som du är

-Alla begår misstag, det gör du också. Men det viktiga är att läa sig av de och inte göra om misstagen

-Du är fin inifrån och ut, så låt ingen få dig att tro nåt  annat

-Uppskatta det du har annars kommer du aldrig bli lycklig

-Kämpa för dina drömmar och ge aldrig upp. Att försöka utan att lyckas är inte att misslyckas, för misslyckas gör man först när man ger upp utan att ens ha försökt

-Folk kommer inte respektera dig förrän du respekterar dem, och förlora aldrig din självrespekt

-Sist men inte minst... jag älskar dig mer än nåt annat i det här livet och jag finns alltid här för dig <3



Och till alla unga tjejer och killar där ute, ni alla är underbara och har en fantastisk framtid framför er så ta vara på det ni har nu och skapa nåt bra av det :) När allt kommer omkring så är det era liv det handlar om så kasta inte bort det!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: diddi

AAAAAAWWWWW! :'')

JAG ÄLSKAR DIG MEST! <3

2009-11-13 @ 17:43:11
URL: http://diddisliife.blogg.se/
Postat av: Hanan ;)

=D

älskar dig med <<<333

2009-11-13 @ 23:51:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0