Min Blogg

Halloj!

Jag har velat skriva blogg ganska länge men haft varken tid eller ork att göra det. Har dessutom inte vetat vad jag vill blogga om. Däremot så vet jag vad jag INTE vill skriva om. Jag vill inte skriva långtråkiga inlägg om vad jag har gjort dag för dag och timme för timme. Det är det mest fantasilösa som nån kan komma på. Jag vill inte heller skriva om mode och liknande (för många som skriver om det).

Jag har alltid massa tankar i huvudet och massa frågor som oftast förblir obesvarade. Varför inte göra nåt av det? Tänkte jag och då kom jag på att jag kan blogga om just det. Livets alla frågor, stora som små. Några saker som jag funderar på i denna stund är CSN, snö, födelsedagspresenter mm. Men jag kommer skriva om större saker som tex. lycka och framtiden. Hoppas nån kommer läsa min blogg och därmed mina tankar.

Kramkram :)  


Kommentarer
Postat av: Peter

Hej min vän



Jag kommer att läsa dina bloggar. Varenda en och se vad du har att säga.

Har redan läser de du har publicerat och du skriver bra tycker jag



//peter

2009-11-20 @ 22:43:06
Postat av: hanan

tacka peter. Jag ska försöka skriva fler inlägg när jag har tid ;)

2009-11-27 @ 20:03:46
URL: http://darknessangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0